Saturday, April 19, 2008

buku oh buku......

bangun pagi je aku terus teringat untuk menulis di sini..walau ape yang berlaku, aku akan terus setia dengan blog yang baru aku cipta nieh.

so first thing, thanks pada sumer pembaca yang sudi masuk ke blog aku nieh..tinggalkan sesuatu untuk menjadi kenangan kita bersama..ok

exam dah tak lama, so sumer sibuk study..nampaknya amek mase jap je kat sini kerana tak sempat..insyaallah jika panjang umur macam-macam boleh aku catakan kelak..

dengan blog yang baru beberapa hari ni, aku akan cuba untuk menjadi penulis terbaik kepada para pembaca sekalian..

oh yer...teringat pula tentang satu peristiwa yang berlaku seminggu lepas di mana berlangsungnya pesta buku di PWTC, Kuala Lumpur...pi sana ibarat berada di dalam satu konvensyen besar memandanngkan pengunjung yang hadir terlalu ramai dan sesak di buatnya, nak-nak pada hari-hari pengakhir pesta, fuh, memang ramai...tapi apa yang best ialah dapat jumpa ngan Ustazah Siti Norbahyah dan suaminya...jika kebetulan Ustazah menbaca ruangan ni, saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih sebab sudi melayan kami sebagai peminat di psta buku aritu...

kat sana ada macam-macam buku...sumer ada...nak cari buku ape je..cakap...memang ramai...tapi, yang paling best ialah beli buku-buku kat situ memang ada diskaun...contohnya aritu aku beli sebuah novel yang di karang oleh Dr. HM Tuah Iskandar Alhaj, terbitan Utusan Publication yang bertajuk 'Enrique mengundang jauh'.. nak tau, aku dah lama cari buku tu, tak sia-sia pi pesta buku..aku dapat tau pun dari buku-buku motivasi karanganya juga yang banyak menceritakan tentang kisah-kisah benar kehidupan..banyak juga pengajaran dari buku motivasinya...jadi saya amat menyokong kehidupan dr tuah sebagai seorang pemotivator negara...jika kebetulan dr. tuah membaca ruangan ini, aku ingin mengucapkan terima kasih bebanyak kepadanya kerana dengan penulisanya juga aku mampu bergerak sejauh ini...thanks dr. tuah....

em...oklah, kita jumpa di lain masa dan waktu..insyaallah jika di panjangkan umur..ok, banyak lagi cerita menarik...ok

No comments: