Monday, April 13, 2009

Perasaan sayang.

Mengapa tajuk yang ku berikan begitu subjektif sekali dan begitu mendalam maknanya. Antara sebab utama tajuk tersebut diberikan sedemikian ialah:

1. Sayang nak meninggalkan semester ini memandangkan ianya memberikan banyak makna kepada sanubari.

2. Sayang rasanya nak meninggalkan semester yang banyak memberikan pengalaman kepada diri yang bakal menjadi bekalan sepanjang kehdupan.

3. Sayang rasanya nak meninggalkan para pensyarah yang baik2 budi pekertinya memandangkan UPSI merupakan antara universiti yang menddik para bakal-bakal guru di Malaysia.

4. Sayang nak meninggalkan kawan-kawan yang berada di semester 7 dan 8 sekarang kerana kebanyakan darpada mereka sedang menjalankan latihan mengajar atau bakal menghadapinya pada mei ini. kerana ap??? mereka2 ini cukup berpengalaman dan tidak sempat rasanya nak menuntut ilmu yang mereka ada..terutama kemahiran dalam mengurus persatuan ataupun pengurusan program..

5. Sayang nak menukar kedudukan lama dalam persatuan kepada kedudukan baru kerana rasa bmbang tidak dapat menjalankan tugas dengan baik dan penuh amanah kerana ia adalah amanah ALLAH kepada kita.

Cukup lah rasanya 5 senarai mengapa tajuk tersebut diberikan sedemikian...

berpisah buat sementara...

No comments: