Wednesday, May 21, 2008

manusia budiman

Salam sejahtera kepada semua pembaca budiman. Syukur kehadrat ilahi atas limpah kurnia-Nya dapat kita bersua kembali pada kali ini. terima kasih kerana sudi membaca coretan dari isi hati seorang hamba yang hina ini. Mohon ampun dan maf jika selama ini aku menghilangkan diri buat seketika waktu memadangkan kesibukan pada diri ini, tapi aku etap bersyukur kerana dapat terus menulis di sini dan masih di beri kesihatan serta kelapangan.

Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan terima kasih kepada guru-guru yang pernah mengajarku dari tadika hingga ke universiti. jika nak di sebutkan satu-persatu memang la tak terlarat, jadi aku tak sebutkan di sini. jika ada di kalangan guru-guruku yang membaca ruangan yang kerdil ini, ha..ha..selamt hari guru ku ucapkan...aku mengibaratkan guru-guru serta ibu dan bapaku sebagai manusia budiman. ini kerana, mereka semua banyak mencurahkan jasa kepada kita sejak kecil lagi..

tidak lupa kepada ibu tersayang...selamat hari ibu...walaupun dah lame berlalu tapi ucapan tetap ku utuskan..terima kasih atas tunjuk ajar mu...

sehingga bersua di lain waktu...

No comments: